Bilgisayar beklenmedik şekilde yeniden başlatıldı veya beklenmeyen bir hatayla karşılaştı.

Yazının yazıldığı tarih Tarih: 9 Eylül 2015  Yazının ait olduğu kategori Bölüm: Genel  Yazının okunma sayısı Okunma: 31.468 views  Yazıya yapılan toplam yorum 108 yorum

“Bilgisayar beklenmedik şekilde yeniden başlatıldı veya beklenmeyen bir hatayla karşılaştı. Windows yüklemesi devam edemiyor. Bilgisayar beklenmedik şekilde yeniden başlatıldı u yüklemek için bilgisayarı yeniden başlatmak üzere tamamı tıklatın ve yüklemeyi yeniden başlatın”

Sorunun çözümü şu şekilde;

– bu hata mesajı ekrandayken OK (Tamam) butonuna basmayınız
– klavyeden Shift +F10 tuşuna basınız
-dos ekranı açılacaktır, gelen ekrana regedit yazıp entera basınız

Aşağıdaki ayarları bulup Setup.exe değerine 3 giriniz.

HKLM \ SYSTEM \ Setup \ Status \ ChildCompletion \ setup.exe
4. DWORD değerini 3 yapınız

– bilgisayarı yeniden başlatınız

 

Not: Bu işlem Windows 7 ve Windows 8 işletim sistemleri için yapılmıştır. Windows 10’da yaparsanız bilgisayarınız sürekli döngüye girer.

 
Facebook'ta paylaş   Twitter'da paylaş   Besleme | RSS

Yorumlar

  1. Filiz
    7 Kasım 2015 - 08:19

    Sorunum düzeldi çok teşekkürler 🙂

  2. Furkan berk
    7 Kasım 2015 - 12:01

    Adonları uyguladım bu seferde Windows 10 yükleme ekranı bir saniyeliğine geliyo sonra yeniden başlatıyo pc sürekli böyle bi döngü içerisinde.

    • Muhammed Ikbal
      12 Ağustos 2016 - 20:38

      Konunun üstünden bir yıl gecmesine ragmen aynı sorunla karşılaştım ve sizinde zamanında bu sorunla karşılaştığınızı görünce sormak istedim. Sorunu nasıl çözdügünüzü hatirliyormusunuz?

      • factor
        18 Eylül 2016 - 13:42

        bendede o sorun var lütfen yardımmmmm!!!!

    • muhammed
      22 Eylül 2016 - 21:08

      Ben yaptim oldu ama windows sayfasi yüklenip gine kapanip gine geliyor allah rizasi için yardim

  3. 7 Kasım 2015 - 14:32

    Allah sizden razı olsun.

  4. Burak Şen
    11 Aralık 2015 - 17:54

    Abi allah razı olsun oldu

  5. şafak
    24 Aralık 2015 - 16:56

    merhaba aynı sorunla karşılaşıyorum fakat redegit yazdığımda içi yada dış komut,çalıştırılabilir
    program yada toplu iş dosyası olarak tanınmıyor diye hata alıyorum

  6. 23 Ocak 2016 - 22:12

    Furkan berk :Adonları uyguladım bu seferde Windows 10 yükleme ekranı bir saniyeliğine geliyo sonra yeniden başlatıyo pc sürekli böyle bi döngü içerisinde.

    Aynen bana da böyle oluyor. Döngüde kaldı

  7. 29 Ocak 2016 - 01:27

    kardeşim 2 saattir uğraşıyordum allah razı olsun

  8. aslan ergün
    25 Şubat 2016 - 15:53

    kaç kere format attım sıfırladım olmamıştı şimdi tamam gözüküyor tüm data mı kaybettim. artık aynı hata olsun sıkıntı yok
    – bu hata mesajı ekrandayken OK (Tamam) butonuna basmayınız
    – klavyeden Shift +F10 tuşuna basınız
    -dos ekranı açılacaktır, gelen ekrana regedit yazıp entera basınız

    Aşağıdaki ayarları bulup Setup.exe değerine 3 giriniz.

    HKLM \ SYSTEM \ Setup \ Status \ ChildCompletion \ setup.exe
    4. DWORD değerini 3 yapınız

    – bilgisayarı yeniden başlat tamamdır

    • ege
      14 Eylül 2016 - 17:22

      olmadı benimki windows 10 komut yazma yeri geliyor
      ne yapacağım nolur söyleyin nolur nolur nolur

    • Murat
      9 Ocak 2017 - 13:22

      Eyw düzeldi. Yapamayan arkadaşlar arkadaşın belirtiği klosörün içinde setup.exe ye giriyoruz orada karşımıza değer çıkıyor oraya 3 yazık “tamam”a tıklıyoruz bu kadar.

  9. yalçın
    15 Mart 2016 - 12:51

    Teşekkür ederim. Çok faydalı oldu.

  10. Devrim
    27 Mart 2016 - 18:49

    Benimde windows yükleme ekranı geliyor bilgisayar kendini yeniden başlatıyor hep döngü içinde kaldı çözümü yokmu hocam ????

    • Furkan
      16 Nisan 2016 - 14:10

      Hocam çözümü bula bildiniz mi aynısı bendede oluyor

    • Ahmet oguz
      27 Haziran 2017 - 23:55

      Kardesim bnmkide oyle kaldi cozumunu bulabildinmi?

  11. muammer
    30 Mart 2016 - 18:37

    hay Allah senden razı olsun süpersin kara kara düşünürken imdada yetiştin

  12. Bekir abi
    31 Mart 2016 - 18:39

    Allah razi olsun

  13. Fatih
    10 Nisan 2016 - 22:29

    Allah razı olsun kardeşim

  14. Burak
    13 Nisan 2016 - 23:22

    Sen varya kralsin gercekten ise yaradi cok tesekkurler.

  15. salim
    17 Nisan 2016 - 22:04

    ALLAH Senden razı olsun

  16. semih
    22 Nisan 2016 - 13:26

    Allah senden razi olsn reis

  17. yasin
    25 Nisan 2016 - 14:11

    Berke :Allah sizden razı olsun.

    bu hatayı nasıl düzeltilir bilen varmı acaba
    ,

  18. Selim
    7 Mayıs 2016 - 06:56

    Allah razi olsun win10 icin regediti yaptiktan sonra hataya tamam deyin otomatikman reset atip duzeliyor

  19. hasan
    21 Mayıs 2016 - 03:34

    önemli bir teknik bilgi teşekkürler.

  20. Memo
    24 Haziran 2016 - 07:19

    Adamsın beaaa helal olsun oldu

  21. ahmet
    10 Temmuz 2016 - 14:17

    Cok saol kardesim ALLAH Razi olsun Ise yaradi

  22. samo
    26 Temmuz 2016 - 01:34

    abicim teşekkur ederim yardımın için başka sitelerde çok kötü anlatmıslar

  23. EMRE
    27 Temmuz 2016 - 16:13

    Allah Razı olsun süper bilgi

  24. Emre
    27 Temmuz 2016 - 17:15

    Baya masraftan kurtardin cok tesekkurler

  25. Merve
    27 Temmuz 2016 - 21:43

    Allah razı olsun cozduk.windows 10 benden uzak Allaha yakın olsun.

  26. Esat
    3 Ağustos 2016 - 21:41

    Adamsın adam 1 haftadır uğraşıyorum.

  27. Kadir
    11 Ağustos 2016 - 18:40

    Çok sağol. Saatlerdir uğraşıyorum sayende yaptım.

  28. NECATİ
    15 Ağustos 2016 - 15:20

    TEŞEKKÜRLER SORUN ÇÖZÜLDÜ

  29. Desire
    20 Ağustos 2016 - 00:04

    Adamın dibisin bir tanesin.

  30. Mt
    20 Ağustos 2016 - 11:19

    Bende de aynı sorun çıkıyor ama o işlemi yaptığım halde bir türlü düzelmiyor.(Bilgisayar bir sorunla karşılaştı ve yeniden başlaması gerekiyor yazısı) Lütfen yardımm:(

  31. Samet
    24 Ağustos 2016 - 03:57

    Allah tuttuğunu altın etsin bilgisayarım bozuldu derken bu siteyi gördüm çok teşekkürler

  32. Şehmus
    26 Ağustos 2016 - 18:02

    Çok teşekkürler.

  33. Efe
    27 Ağustos 2016 - 17:47

    abi çok teşekkür ederim sana minnettarım arkadaşlar bunu önce windows 7 de uyguladım oldu az öncede windows 10 da uyguladım yine oldu ve eminimki windows 8 ve 8.1 sürümlerindede başarılı olacaktır

  34. Recep
    28 Ağustos 2016 - 01:01

    windows yükle bilgisayar beklenmedik şekilde yeniden başlatıldı

    Önce kapat sonra açıyor F11 başlayan /sistem/,/yedekle/ yükle

  35. faruk
    28 Ağustos 2016 - 12:08

    Merhaba
    Söylediğiniz ayarları uyguladım fakat bilgisayar güncelleştirme ekranında 1 saniye kalıp restart atıyor kendine sıfır kurulum yapacağım bios a giremiyorum yardımcı olabilcek varmı ?

  36. Yılmaz eskiavcı
    6 Eylül 2016 - 00:34

    Benimde windows yükleme ekranı geliyor bilgisayar kendini yeniden başlatıyor hep döngü içinde kaldı çözümü yokmu ?

    • Büşra
      9 Ekim 2016 - 11:56

      Ben de aynı problemi yaşıyorum buna bir çözüm sunabilecek olan var mı?

  37. Gökhan
    7 Eylül 2016 - 11:39

    Çok teşekkür ederim ustam birçok kişinin yapamadığını yaptın sorunu çözmüşsün başarılar dilerim

  38. 9 Eylül 2016 - 15:46

    Çok tesekkurler abi senin sayende 200 tl vermekten kurtuldum eyw

  39. Dogukab
    21 Eylül 2016 - 09:21

    Hiç bir siteye yorum atmadım bugune kadar ama şimdi atıyorum Allah Senden Razı olsun….

  40. Dogukab
    21 Eylül 2016 - 09:23

    Ama şimdide sürekli tekrar baslatıyo

  41. 21 Eylül 2016 - 18:47

    ALLAH C.C razı olsun senden adamın dibisin arkadaşım 😀

  42. ibrahim
    21 Eylül 2016 - 19:03

    Dosyayı bulamadım nereye 3 yazcaz

  43. muhammed
    24 Eylül 2016 - 11:50

    Buse söyleyin lütfen ne yapim

  44. Enes
    3 Ekim 2016 - 01:01

    Allah razı olsun teşekkürler

  45. Emre
    5 Ekim 2016 - 14:04

    YA BILGISAYAR ACILIYO WINDOWS YUKLEME YERI GELIYO %64 YAZIYO GERI GIDIYO HEP BOYLE OLUYO SORUN NASIL ÇÖZÜLUR…

  46. Nb
    12 Ekim 2016 - 15:30

    Dedigini yaptik iyi guzel oldu da bu seferde durmadan restart atiyor donguye girdi bi bilgin varsa yardim eder misin

  47. Osman Taşım
    16 Ekim 2016 - 22:59

    Bilen insanın hali başka oluyor. Allah razı olsun üstat…

  48. Osman
    3 Kasım 2016 - 18:38

    Cok faydali oldu. Tesekkur ederim.

  49. ALİ
    10 Kasım 2016 - 09:16

    ADAMSIN BAŞKAN ARIZA ÇÖZÜLDÜ.

  50. Ege
    21 Kasım 2016 - 18:55

    Windows 10 du benim ki vw kisir donguye girdi ne yapicaz hocam yardim edin ya

  51. 26 Kasım 2016 - 21:03

    saol sorun çözüldü hometech tablet

  52. 29 Kasım 2016 - 21:28

    Allah Razı Olsun Baskan hic bir siteye yorum atmafim sana atiyom eyw oldu.

  53. Adem
    25 Aralık 2016 - 14:14

    Kardeşim benim Allah binkez razı olsun cok sağol ilkkez birine yorum yazdım sağol

  54. Tugrul onur
    26 Aralık 2016 - 20:30

    Setup.exe hangi hkey’de

  55. Murat
    14 Ocak 2017 - 01:33

    Çok teşekkür ederim emeğine sağlık canım kardeşim

  56. Arda
    17 Ocak 2017 - 21:21

    gerçekten oluyor mu

  57. Recep
    20 Ocak 2017 - 19:13

    Kardeş valla sağolasin

  58. Baturalp
    1 Şubat 2017 - 15:06

    Allah razı olsun sayende oldu

  59. bakeren
    5 Şubat 2017 - 01:00

    emeği geçen herkeze tşkler işime yaradı eyw

  60. 10 Şubat 2017 - 16:37

    Windows 10 da denedim düzeldi, teşekkürler.

  61. Alkan
    11 Şubat 2017 - 18:24

    Bilgisayarım sürekli döngüye girdi. Ne yapmalıyım

  62. Alkan
    11 Şubat 2017 - 21:56

    Windows %64 yükleme gösteriyor ve sürekli baştan başlıyor. Boot calismiyor. Hiç bir yere giremiyorum. Benim pc Windows 10 du burada yazan not kısmını görmetiştim ve Dward kodunu 3 yaptım. Surekli döngüye girdi. Hic bir yolu yok mu bunu düzeltmenin?

  63. Cihat
    1 Mart 2017 - 02:34

    Hocam allah razı olsun 👏👏👏

  64. Adem can
    7 Mart 2017 - 21:29

    Anlatılanları yaptım fakat yükleme %64 de kalıyor çözüm yolu nedir

  65. ErsiN
    12 Nisan 2017 - 08:58

    teşekkürler allah razı olsun

  66. Ali
    18 Nisan 2017 - 17:16

    Ayni sorun bendede var yuzde 64 diye ekranda cıkıyor tekrardan Rastatt atıpduruyor ? Cozum nedir

  67. Burak
    19 Nisan 2017 - 14:22

    Selam arkadaşlar. Benim bilgisayarım döngüye girdi ne yapöam gerektiğini bilen var mı acaba???

  68. Hürkan
    6 Mayıs 2017 - 14:28

    Oldu Allah Razı Olsun Adamsın !?!?

  69. Deft
    26 Mayıs 2017 - 22:22

    İlk defa üşenmeyip bir foruma yazıyorum gerçekten oldu teşekkürler

  70. Seco
    2 Haziran 2017 - 16:42

    Oldu valla ustelik mavi ekran hatasida kayboldu surekli cpu fan hatasi aliyordum degistirmeme ragmen simdi bu uyarida cikmiyor pc de kpqnmiyor

  71. ali
    14 Haziran 2017 - 23:05

    çok teşekkür ederim işe yaradı

  72. Oguz
    16 Haziran 2017 - 15:54

    Bilgisayar i sifirliyordum sifirlamayi iptal ettim o yazı çıktı ve donguye girdi ne yapmalıyım duzelirmi lütfen Windows 10

  73. Aykantaner
    1 Temmuz 2017 - 01:43

    Ben uyguladım oldu. Hata düzeldi. Çok teşekkürler.

  74. Deniz
    4 Temmuz 2017 - 21:23

    Harun bey lutfen döngüye giren windows10lar için bir çozum önerisi bildirir misiniz? Lütfen?

  75. Kadir
    12 Temmuz 2017 - 13:02

    Abi simdi bu islem devami sonunda ftograflarimiz falan siliniyormu

  76. mustafa
    19 Temmuz 2017 - 14:30

    oldu teşekkür ederim

  77. Beybey
    20 Temmuz 2017 - 12:38

    Allah senden razı olsun Elektrik kesintisi yüzünden bu sorunu yaşadıydım

  78. Engin
    25 Temmuz 2017 - 06:51

    S.a kardes bendede aynı sorun var ama tmm diyorum bilgisyar resetleniyo o arada dedigin tuslara basiyorum ama acilmiyo ayni sekilde evam ediyo

  79. 30 Temmuz 2017 - 20:49

    Allah sizden razı olsun.

  80. inan
    25 Ağustos 2017 - 11:37

    Allah razı olsun senden.

  81. onur
    14 Eylül 2017 - 02:36

    Hocam Allah senden razı olsun, beni nasıl bir dertten kurtardın bilemezsinn … 😀 çok teşekkür ediyorum sana.. Sana söyleyecek övgü bulamıyorum. Hay sen çok yaşaaa a:D 😀 😀 :AD :DAS:DA

  82. Ozan
    3 Ekim 2017 - 13:23

    Sorunu tak diye çözdü bu yöntem. Teşekkür ederim. Çok büyük bir sorundan kurtuldum iki dakikada

  83. Ahmet özkan
    5 Ekim 2017 - 03:31

    Tam 7 saattir bilgisayar başındayım kimbilir formatı kaç defa farklı şekillerde denemeye çalıştım, ama Sonunda sayende çözdüm. Allah razı olsun.

    “””” paylaşilmayan bilgiyi g*tünüze sokun, belki işe yarar “”””

  84. Mehmet
    13 Ekim 2017 - 15:23

    Abi bilgisayar döngüye girdi neyapmama gerekiyor lütfen yardımcı olurmusun

  85. Murat
    27 Ekim 2017 - 18:15

    Çok teşekkür ederim. Düzeldi ve beni büyük bir sorundan kurtardın.

  86. deka
    6 Kasım 2017 - 04:10

    kardeş yarranı kızlar yesin çok teşekkürler ♥♥♥

  87. ALİ
    21 Kasım 2017 - 19:53

    W10 KULLANIYORUM BU İŞLEM HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR ŞÜTFEN YARDIM EDİN KAFAYI YİYCEM

  88. Baki
    3 Aralık 2017 - 16:16

    Hocam vallahi çok teşekkür ederim bilgisayar aylardır yatıyodu yapamiyorum diye artık kullanıyorum teşekkürler

  89. Ahmet
    13 Ocak 2018 - 02:13

    Sagolasin kanka calisiyor win 8.1

  90. Alperen
    22 Ocak 2018 - 09:26

    Farklı hdd’lere format attım sonunda sürekli o uyarıyı aldım çözüm için Teşekkür Ederim…

  91. volkan
    28 Ocak 2018 - 03:06

    Ya arkadaslar bu islemi ben pc me windows 10 yukluyken yaptim simdi pc kendini 1 saniyede bir kendi kendine resetliyor bir döngü icknde cozumu bilen lutfen yazsin

  92. Okan
    28 Ocak 2018 - 10:33

    Merhaba. Benim setup.exe de yazan değer zaten 3 ama yinede olmuyor. yardım lütfen .

  93. mert
    3 Şubat 2018 - 21:01

    kardeş Allah razı olsun iyiki paylaşmışsın bilgini .düzeldi.saatlerdir uğraşıyordum. bu adımıda geçtik.